Assalammualaikum semua .
Pertama sekali , akuh nak ucapkan
Selamat Tahun Baru (2012)
Malam tahun baru tuh lah paling akuh meluat . Haiz .
Bunyik bunga api lah mercun lah . Bukan main lagi .
Mengganggu betul nak tidur malam tadi . (-_-)
I can't wait to go to school .
Why ?
Because I will 'reborn' . Amboi .
I want to see NEW of myself .
I want to see if my Math score will increase or not . *hahaha !
I want to get at least 5A and above . InsyaAllah . *pray fer me
InsyaAllah I will keep smiling :)
*abaikan gambar atas tuh . saje try edit over2 sikit . hahahaha
Sorry friends , this year I will focus at something else . *secret (not just get A's on PMR)
I hope it will OKAY :)
*love to play 'Pulangkan' songs , by Misha Omar on piano/ keyboard . *
Siyesly , tolong sangat2 jangan tegur akuh semakin sombong new year nih .
Dan mintak maaf jika akuh punya sombong nih melampau .
Hanya mampu senyum2 je lah .
Jangan tanya kenapa akuh sombong yer ? (-.-) thats my prob .
Just keep your mouth close okay ?
:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Goodbye .
Assalammualaikum .
edit



No comments:
Post a Comment